Olay Gazetesi Bursa

Okur yazısı üzerine Limak Enerji’den önemli açıklama

Sayın Günay Yumruktay, Söz Sizde köşenizde okurlarınızın talepleri ve uyarılarını bize ilettiğiniz için teşekkür ederiz. 3 Şubat 2019 tarihli, “Elektrik faturanızı iyi takip edin!” başlığıyla gazetenizde yayınlanan Zekeriya Bıyıkbey’in talebi tarafımızca incelenmiştir. Bu sebeple ihbarname gönderim süreci ve kesme-bağlama bedeli konusunda vatandaşlarımızı aydınlatmak ve bilgilendirmek isteriz. Zekeriya Bey’in aboneliği kapsamında olay incelenecek olursa; dönem faturalarının ödemesi yapılmadığından aboneliğe, alacak takip süreçleri uygulanmıştır. Süreç […]

Sayın Günay Yumruktay, Söz Sizde köşenizde okurlarınızın talepleri ve uyarılarını bize ilettiğiniz için teşekkür ederiz. 3 Şubat 2019 tarihli, “Elektrik faturanızı iyi takip edin!” başlığıyla gazetenizde yayınlanan Zekeriya Bıyıkbey’in talebi tarafımızca incelenmiştir. Bu sebeple ihbarname gönderim süreci ve kesme-bağlama bedeli konusunda vatandaşlarımızı aydınlatmak ve bilgilendirmek isteriz.

Zekeriya Bey’in aboneliği kapsamında olay incelenecek olursa; dönem faturalarının ödemesi yapılmadığından aboneliğe, alacak takip süreçleri uygulanmıştır. Süreç şu şekilde işlemektedir:

Müşterilerimizin elektrik faturalarına ilişkin ödemelerini son ödeme tarihine kadar yapmaması durumunda, son ödeme tarihini takip eden 1 gün içerisinde SMS, 5 gün içerisinde hem yazılı ihbar hem de çağrı merkezi ile borç hatırlatma aramaları yapılmaktadır. Tüm bu bilgilendirmelere rağmen ödemesini gerçekleştirmeyen müşterilerin enerjileri dağıtım şirketi tarafından kesilmektedir. Kesme-bağlama bedeli, saydığımız tüm hatırlatmalara rağmen tüketicilerin borçlarını ödememeleri nedeniyle yapılan kesme durumunda yansıtılmaktadır.

Zekeriya Bey’in iletişim bilgilerini şirketimize bildirmemiş olması sebebiyle kendisine SMS bildirimi gönderilememiş, çağrı merkezimiz üzerinden arama gerçekleştirilememiştir. Bunun yerine iletilen ihbarname ile süreç hakkında bilgi verilmiştir ve sürecin devam eden zaman diliminde yasal takip yazıları iletilerek, durumdan haberdar olması sağlanmıştır.

Bu tür bildirimleri müşterilerimize, her kanaldan iletmek için tüm müşterilerimizi bilgi güncellemelerini yapmaya davet ediyoruz. Müşterilerimiz bilgi güncellemelerini, çağrı merkezi ve müşteri işlem merkezleri üzerinden gerçekleştirebilir, faturalarının takibini kolayca yapabilirler. www.limakuludag.com.tr üzerinde yer alan Online İşlem Merkezimiz ya da 444 6 646 numaralı Çağrı Merkezimiz üzerinden faturaları ulaşmadığı takdirde, güncel fatura bedelleri ve geçmiş borç bilgilerini sorgulatabilirler.

Ayrıca bilgileri güncel olan müşterilerimize SMS ve Çağrı Merkezi yolu ile sağlıklı bir şekilde ulaşılarak, bilgilendirme gerçekleştirilmekte ve aylık olarak faturaları SMS ile gönderilmekte, fatura ödemelerinde sorun yaşamamaları için tüm iletişim kanalları kullanılmaktadır.

Bilginize sunarız

Limak Enerji Kurumsal İletişim