28 Temmuz 2022 tarihinde Türk Telekom’un “Sorunu En Kısa Sürede Çözmek İçin Uğraşıyoruz” başlığıyla yanıtını yayımlamıştık.
Akabinde yine aynı okurumun sorunun devam ettiği ifade ettiği 14 Ağustos 2022 tarihindeki Söz Sizde köşesinde “Kullanamadığımız İnternetin Parasını Ödemeye Devam Ediyoruz” başlığıyla mağduriyetlerinin devam ettiğini ifade eden yazısını paylaşmıştık.
Ve son olarak 14 Ekim 2022 tarihinde Türk Telekom’dan sorunun çözüldüğüne dair yanıtı ulaştı.
Kurumun Söz Sizde köşesine gönderdiği yanıt aşağıdaki gibidir:
“Değerli müşterimiz,
Şirketimize iletmiş olduğunuz şikâyetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet hizmetinden yararlanılan adreste teknik ekiplerimizce yapılan ölçüm ve kontroller neticesinde; arıza ıslah süreci tamamlanarak ilgili adreste Fiber altyapısı üzerinden hizmet verilebilmektedir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
Türk Telekom Müşteri Hizmetleri
Tayakadın Mahallesi’ndeki çevre kirliliği ile ilgili okur yazısına yetkililer duyarsız kalmadı
Bahse konu olan bölge ile ilgili yazımızın yayımlanmasının hemen ardından yetkililer gelerek kısmen de olsa temizlik çalışması yapıldı.
Yetkililere sesimizi ulaştırdığınız ve çözüme katkı sunduğunuz için teşekkür ederim.
Bir okur