Güzel Bursamızın en büyük sorunu olan trafik için çabalarınızı takdir ile karşılıyorum. 1936 yılından beri Bursa’da ticaret yapan Ataygeldi ailesi olarak biz de Mudanya’da bulunan, 5 ayrı tapudan oluşan 1320m2 olan ve üstünde herhangi bir bina bulunmayan arsamızı son 6 senedir otopark olarak işletiyor idik.
Her ne kadar Anıtlar Kurulu’ndan işletme ruhsatı için gerekli izinleri alamasak da -ufak bir kısmında tarihi bir bina var imiş- son 3 aya kadar işletme ruhsatı olmadan çalıştırılmasına müsaade ediliyordu.
Mudanya Belediyesi karşısı ve Mudanya Tapu Dairesi bitişiği olan, sahile 60 metre mesafede 2 ayrı caddeye cepheli bir alan Mudanya’nın da otopark yükünü hafifletmede, özellikle hafta sonları sıkışan trafiğe kendi adına çare oluyor idi.
Ne hazindir ki ısrarlı çabalarımıza karşılık Mudanya Belediyesi’nden gerekli ilgiyi maalesef göremedik. Sadece Mudanya’da değil, tüm Bursamızda bulunan tarihe sahip çıkmak bizim de görevimizdir ama trafiği akmayan, otopark sorunu çözülmeyen bir yerde, turistik ilçemizde geçici de olsa burayı açık otopark olarak kullanmak istiyoruz.
Daha önce Mudanya Belediye Başkanımız Hasan Bey UKOME kararı çıkarmıştı otopark olarak kullanılabilinir diye.
Mudanya Trafik’ten olur yazısı alınmıştı, fakat Anıtlar Kurulu’nun olumsuz kararı sonrası işletme ruhsatımız hâlâ yoktur.
Yetkililerimizin dikkatine sunuyor, şimdiden kendilerine teşekkür ediyor, iyi çalışmalar diliyorum.
Tahir ATAYGELDİ
Sayın Günay Bey, köşenizde sesimizi duyurduğunuz için teşekkür ederiz. Bizler halk otobüs şoförleriyiz. Size gönderdiğim resimde görülen 65 yaş üstü ücretsiz seyahat kartıdır. Evet yanlış okumadınız. Bu kartta ad soyad resim olması gerekli. Ve bu olay başıma gelen 3. olay. Vatandaş ile karşı karşıya kalıyoruz bu yüzden. BURULAŞ’ın bu konuda daha hassas olmasını bekliyoruz.
Halk otobüsü şoförü
Yıldırım Belediyesi’ne teşekkür
3/10/2017 tarihli gazetenizdeki Söz Sizde köşenizde yayımlanan “Kanal ve Çevresine Düzenleme Yapılmalı” başlıklı yazımızın hemen akabinde Yıldırım Belediyesi Temizlik İşleri ekipleri çevrede ve kanalboyunda gayet güzel temizlik yaptılar. Bu anlamda Yıldırım Belediyesi’ne ve Temizlik İşleri’ne çok teşekkür ediyoruz.
Belediyemizin cevap yazısında da ifade edildiği gibi bu bölgedeki bordür, tretuvar çalışmasının ve kanalboyunda kötü kokunun bertaraf edilmesi için gerekli çalışmanın da bir an önce yapılmasını sabırsızlıkla bekliyoruz.
Saygılarımla.
Bir vatandaş
BUSKİ’de personel ihtiyacı var
Demirtaş’ta bulunan BUSKİ hizmet bürosuna su abone işlemleri ve su faturası ödeme personeli ihtiyacı vardır. Vatandaş olarak sıkıntı yaşıyoruz. BUSKİ Genel Müdürlüğü’nün gereğini yapacağına inanıyor, şimdiden teşekkür ediyorum.
Mümin DÜNDAR