Günay Bey merhaba. 13 Aralık 2018’de köşenize yansıyan ve yolcumuzun “Manyetik kartta da fiyatlar indirilmeli” başlıklı talebine ilişkin konuyu özetleyen aşağıdaki yanıtı sizin aracılığınızla yolcumuzla ve kamuoyuyla paylaşmak isteriz.
Sizlerin ve yolcularımızın bu ve benzeri geri beslemelerini her zaman servislerimizi iyileştirmek için birer fırsat olarak gördüğümüzü ve kıymetli bulduğumuzu belirtmek isteriz.
Bildiğiniz üzere tüm büyükşehirlerde olduğu gibi Bursamızda da toplu taşımanın özendirilmesi politikaları uygulanmakta böylece kent trafiği, çevre, yakıt tüketimi zaman tasarrufu gibi toplumsal faydalar üretilmektedir. Bizler de olabildiğince bu amaçla yolcularımızı toplu taşımaya teşvik etmeye ve toplu taşımayı kolaylaştırmaya gayret ediyoruz.
Bu amaçla halen 500’ü geçen bayi ağı ve 100’ün üstündeki kiosk cihazlarımızla Bursalılara sürekli dolum yapabilecekleri plastik Bursakartlar ile tek veya iki kullanımlık kullan-at kartlar sunuyoruz.
Büyükşehir Belediyesi tarafından son bir yılda metroda % 27 ve otobüs hatlarında % 26 olarak yapılan indirimlerden faydalanabilmeleri için ise tüm yolcularımıza ve öğrencilerimize ekonomik biniş fiyatları sunan doldurulabilir Bursakart’ları tercih etmelerini öneriyoruz.
Benzer durumdaki tüm büyükşehirlerde olduğu gibi Bursamızda da tek veya iki kullanımlık kullan-at kartlar sık seyahat eden yolcularımız için tasarlanmış ekonomik ürünler olmayıp farklı fiyatlandırılmaktadır.
Anlayışınız ve desteğiniz için teşekkür ederiz.
BURULAŞ Kurumsal İletişim
2004 Parkı’nın bankları ve çöp kovaları yenilendi
Yazıda bahse konu olan Altınova Mahallesi’ndeki 2004 Parkı’nda bankların kırılması ve sökülmesiyle ilgili şikâyet, belediyemiz Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerimizce değerlendirildi.
Söz konusu park, Park ve Bahçeler Müdürlüğümüzün iş programı kapsamında bank ve çöp kovası yenileme çalışmaları 13.12.2018 tarihinde gerçekleştirildi.
Konuya duyarlılığından dolayı okurunuza ve konuyu bize ilettiğiniz için size teşekkür eder, esenlikler dilerim.
Osmangazi Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
Caddeye yeni ızgaralar konularak sorun çözüldü
Sayın Günay Yumruktay, 29.11.2018 tarihli Olay gazetesi “Söz Sizde” köşesinde yayımlanan “Her Yağmurda Lebiderya Cadde” başlıklı okur yazısı, Kurumumuz ilgili birimi tarafından incelenmiştir.
İlgili yazıda “…Görükle’deki Atatürk Caddesi ile Gelibolu Caddesi bağlantısı her yağmurda aynı. Yetkililerden bir çözüm bulmalarını rica ediyoruz…” denilmektedir.
İlgili yazıda bahsedilen bölgeye BUSKİ Görükle Şube Müdürlüğü tarafından yeni ızgaralar konularak arıza giderilmiştir.
Bilginize sunar, iyi çalışmalar dileriz.
Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı