Günay Yumruktay / Söz Sizde
Günay Yumruktay / Söz Sizde
E-Posta: [email protected] YAZARIN TÜM YAZILARI

Kumla ve Narlı’ ya ulaşım rahatlamalı

12 Mayıs tarihli yazımıza Büyükşehir tarafından 26 Mayıs tarihinde bilinenleri tekrar eden bir cevap verilmiş. Evet 101 nolu araç var ama sunulan hizmet yeterince kaliteli değil. Kağıt üzerinde ‘koltuk kapasite dolunca hareket eder’ dense de, 101 nolu hatta araç koltuk kapasitesi dolunca harekete şu ana kadar rastlamadım. Merinos kalkışında doluyor, Gençosman sonrası iyice kalabalıklaşıyor.

Küçükkumla’ dan gelişte ise Gemlik aktarmasında 101 nolu araç genel olarak 15-20 dakika sefer aralığında kalkıyor. İsteyenler Burulaş web sitesinden kontrol edebilir. Araca binmek için üç araç beklediğimi biliyorum. Araç doldu ama araçlar hareket etmedi. Bu uygulamayı kontrol eden var mı? Veya kalkış duraklarında vatandaşa “araç dolunca kalkmasını isteyin” diye bir bilgilendirme var mı?

Kumla’ ya gidişte Gemlik’ te inince tekrar bir bekleme oluyor. Bu süre de çok uzun oluyor. Toplam süre giderek uzuyor. Hep tartışmalar yaşanıyor. 135-136-137 nolu hatlardaki özel halk otobüslerinde de sunulan hizmet kaliteli değil.

Maksadım konuya bütüncül yaklaşıp daha çok insanın Kumla, Narlı gibi yerlere kolayca ulaşması, böylece turizme katkı için bir öneriydi.

Özgür ER

 

Asfalt yapıldı sorun giderildi

 

Olay Gazetesi 23/05/2015 tarihli Söz Sizde Köşesi’nde, Asfalta yama 2 aydır bekliyor”

başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir.

İlgili haberde bahsedilen Çırpan Mahallesi 1. Altıparmak Sokak 39 numaralı binanın önündeki asfalt sorunu İlgili Genel Müdürlüğümüzün ekipleri tarafından asfalt yapılarak giderilmiştir.

Bilgilerinize sunar iyi çalışmalar dileriz.

Büyükşehir Belediyesi
Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü

 

Çukurlar T. Telekom’ un çalışması

 

Olay Gazetesi 16/05/2015 tarihli Söz Sizde Köşesi’nde, Sokağımız çukur ve çamur içinde” başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir.

İlgili şikayette bahsedilen Çekirge Mahallesi Uygun Sokak’ta yerinde yapılan inceleme sonucunda ilgili Genel Müdürlüğümüz tarafından herhangi bir çalışma yapılmadığı tespit edilmiş olup, sorunun Türk Telekom’un yapmış olduğu çalışmadan sonra oluştuğu görülmüştür.

Bilgilerinize sunar iyi çalışmalar dileriz.

Büyükşehir Belediyesi
Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü

ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

BUGÜN EN ÇOK OKUNANLAR

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X