UEDAŞ’ın sayaçları okuyan ve fatura kesen elemanları sayaçları okuduktan sonra faturaları gelişigüzel yağ bidonunun üzerine bırakmaktadır. Konu ile ilgili olarak kuruma email gönderdim. Kimse ilgilenmedi. Telefonla bilgi almak için aradığımda verilen cevap daha şaşırtıcı. Herkesin sayacının ya da bulunduğu kata fatura bırakılamazmış. Hizmet anlayışları hiç de müşteri memnuniyetini esas almıyor. 88 daireli binada araki faturayı […]
UEDAŞ’ın sayaçları okuyan ve fatura kesen elemanları sayaçları okuduktan sonra faturaları gelişigüzel yağ bidonunun üzerine bırakmaktadır. Konu ile ilgili olarak kuruma email gönderdim. Kimse ilgilenmedi. Telefonla bilgi almak için aradığımda verilen cevap daha şaşırtıcı. Herkesin sayacının ya da bulunduğu kata fatura bırakılamazmış. Hizmet anlayışları hiç de müşteri memnuniyetini esas almıyor. 88 daireli binada araki faturayı bulasın. UEDAŞ yetkililerinden cevap bekliyorum. Saygılarımla.
Yüksel Özdemir
Bu duruma kim dur diyecek?
Yaz aylarında nüfusu 100 bini geçen kentimizin en gözde tatil yerlerinden Kumla’da yaşanan keşmekeşlik tatilcileri daha sezon başında canından bezdirdi. Büyükşehir Belediyesi’nin çalışmalarıyla farklı bir görünüm kazanan, tam bir tatil beldesi haline gelen Kumla’nın bu hizmetlerine gölge düşüren seyyar işportacı istilası yaşanıyor. Yayalara ait sahil yoluna tezgâh açan seyyarlara bir de esnafın dükkânlarının önüne ve çevresine malzemelerini yayması ilgililer görmezden geliyor. Yayalara ait yolda, kaldırımda iki kişinin yan yana yürümesi imkânsız hale geliyor. “Bütünşehir” yasasıyla Büyükşehir Zabıtası Daire Başkanlığı’nın sorumluğuna geçen Kumla’da yaşanan bu başıboşluğa kim dur diyecek?
Bir vatandaş
Merhaba, bizler Arabayatağı Mahallesi’nin en alt kısmında bulunan Yakın Doğu Çevre Yolu bölgesinde ikamet etmekteyiz. Bulunduğumuz yerden şehir merkezine ne bir otobüs, ne minibüs hiçbir şekilde topluulaşım aracı yok. Bu ulaşım sorununun mağduruyuz. Yetkililerimizin durumumuzla ilgilenmesini diliyor, saygılar sunuyoruz.