Olay Gazetesi Bursa

BURULAŞ telefonlarına ulaşmak ne kadar da zor!

Merhaba; Günay Bey. Güzelim şehrimizde metro ile yolculuk yaparken gerek tren içinde, gerek istasyonda bazı olumsuzluklar olabiliyor (tren içinde birden bire ortaya çıkan dilenciler, müzik çalanlar, istasyonlarda ise sigara içenler vb.) bu olumsuzluklara karşı BURULAŞ İletişim hatlarını aradığımızda (eski no 444 99 16 – yeni no 0850 850 99 16 ve 0546 850 99 16 […]

Merhaba; Günay Bey. Güzelim şehrimizde metro ile yolculuk yaparken gerek tren içinde, gerek istasyonda bazı olumsuzluklar olabiliyor (tren içinde birden bire ortaya çıkan dilenciler, müzik çalanlar, istasyonlarda ise sigara içenler vb.) bu olumsuzluklara karşı BURULAŞ İletişim hatlarını aradığımızda (eski no 444 99 16 – yeni no 0850 850 99 16 ve 0546 850 99 16 Watsapp hattı) müşteri temsilcisine bağlanmak için en az 20 dk. hatta bekletiliyoruz, çoğu zaman müşteri temsilcilerine bağlanmadan telefonu kapatmak zorunda kalıyoruz? Zaten o esnadan tren de çoktan yerine gitmiş oluyor veya olumsuzluklar o an geçmiş oluyor. İstasyonlardaki güvenlik personeli genelde yetersiz olduğu için onlar da hangi birine yetişecek ki? Biri yukarıda olsa, diğerleri turnikelerde kontrol veya güvenlikle uğraşıyor. Bu arada tren içerisindeki olumsuzluklarla alakalı vatman rahatsız edilmek istenmemektedir. BURULAŞ’tan sizler aracılığıyla biraz daha duyarlı olmalarını istiyoruz.

Diğer bir olumsuzlukla da genellikle BURULAŞ otobüslerinde (sarı olanlar) karşılaşıyoruz. Otobüs şoförleri tanıdık birilerini gördüklerinde ve otobüse bindiklerinde kart okutturmuyor (bazıları yine otobüs şoförü oluyor olabilir) fakat sivil tanıdıkları da binse kart okutulmuyor hatta durak dışında bile indirebiliyorlar. Halbuki, 7 yaş üzerinde olan herkesin kart okutması isteniyor. Bu konuda da biraz daha duyarlı olunması gerektiğini düşünüyorum.

İlgilerinden dolayı BURULAŞ’a şimdiden teşekkür ediyor, iyi çalışmalar diliyorum.

İsminin yayımlanmasını istemiyor
 

Maksem’deki pazaryeri ve otoparkı
 

Günay Bey merhaba. Bursa’nın en eski mahallelerinden olan Maksem’de Temenyeri Parkı ile karşı karşıya bir pazaryeri var. Ben kendimi bildim bileli burası salı günleri pazar yeri, diğer günler vatandaşın kullanımında olan bir oto parktır. Bu mahalleler çok eski olduğu ve konutlarda park yeri ayrılmadığı için bu otopark vatandaşın çok işine yarıyordu.

Yaklaşık 3 sene süren pazaryerinin yenilenmesi sürecinde mağdur olan mahalleli bu bekleme süresinin sonunda bir de ücretli otopark ile karşılaştı. Yıldırım Belediyemiz halkına hizmet için, Yıldırımlıları rahatlatmak için çalışan bir belediyemiz. Ancak buradaki ücretli otopark durumu vatandaşı çok büyük mağdur etmiştir.

Vatandaşın talebi ve huzuru dikkate alınarak Maksem pazaryerinin yeniden ücretsiz otopark olarak Bursalıların hizmetine sunulmasını rica ediyoruz.

Saygılarımla .

Fatih Semure Yavuz
 

 TEŞEKKÜR 

Hacılar Camii önündeki kötü görüntü sonunda kaldırıldı
 

Heykel üstü Hacılar Camii önündeki çöplüğün cami civarına yakışmayan bir görünüm olduğu yönündeki şikâyetlerim çözüm bulmuştur. Osmangazi Belediyesi çöplüğü kaldırmıştır. Konuya gösterdikleri ilgi ve hassasiyet için Osmangazi Belediyesi’ne, şikâyetlerimi yayımladığınız için Olay gazetesine ve sizlere teşekkür ediyorum.

Hakan KAVURMACI