Özel otopark işletmelerine göre yüksek ücret uygulamakla eleştirilen Burbak’ın olumlu bir çalışmasına değinmezsek haksızlık ederiz. Bilindiği gibi Bursa’nın en büyük dertlerinden birisi de yoğun ve tıkanan trafik. Kaldırımlardan otobüs duraklarına kadar her yerin otopark olarak kullanılması da karmaşayı artırmakta. Böyle bir ortamda Burbak şehir merkezine araçla girilmemesi yönünde bir strateji geliştirdi. Metro kullanımını teşvik için […]
Özel otopark işletmelerine göre yüksek ücret uygulamakla eleştirilen Burbak’ın olumlu bir çalışmasına değinmezsek haksızlık ederiz. Bilindiği gibi Bursa’nın en büyük dertlerinden birisi de yoğun ve tıkanan trafik. Kaldırımlardan otobüs duraklarına kadar her yerin otopark olarak kullanılması da karmaşayı artırmakta. Böyle bir ortamda Burbak şehir merkezine araçla girilmemesi yönünde bir strateji geliştirdi. Metro kullanımını teşvik için 10’a yakın bölgede ücretsiz parklanma alanları oluşturdu. Metro istasyonları çevresinde yer alan park alanlarından araç sahipleri ücretsiz yararlanabilmekte. Araçlarını buralara bırakabilmekte. Uygulamanın sloganı ise ‘park et, devam et’ olarak tabelalarda yer aldı. Söz konusu uygulamanın sonuçlarını ileride göreceğiz. Umarım olumlu sonuçlanır ve ücretsiz parklanma alanları yaygınlaşır.
MY
Su abonesinin mağduriyeti giderildi
Olay Gazetesi 04/02/2016 tarihli Söz Sizde Köşesi’nde, “Suyumuz akmıyor” başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir.
Şikayette bahsedilen aboneliğe 18.01.2016 tarihinde E.K.S. sayaç takılmıştır. 5 m3 kullanıldıktan sonra kart oluşturulmuştur. Evdeki sayacın rekor kilidi açıldığı için sayaç kendini kilitlemiştir. Karttan sayaca kontör yükleme işlemi sayaç kilitli olduğu için yapılamamıştır. 30.01.2016 tarihinde sayaç kilidi teknik servis tarafından açılmıştır. 03.02.2016 tarihinde tekrar rekor kilidi arızası ihbarı verilmiş aynı gün aboneliğin sorunu çözülmüş, mağduriyeti giderilmiştir.
Bilgilerinize sunar iyi çalışmalar dileriz.
Büyükşehir Belediyesi
Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü
Acemler -Arena bağlantısı olmalı
Trabzonspor, Amedspor ve Belediye maçlarına metro ile ulaşım sağlayan bir vatandaş olarak bir aksaklığı belirtmek istedim. Bu 3 maçta da yaklaşık 10.000 kişi Acemler metro istasyonunu kullandı. Fakat istasyon çıkışı ile stadyumun yürüme yolu arası maalesef düşünülmemiş. Herkes özel bir şahsa ait olan bir kır düğün salonunun bahçesinden geçmek zorunda kalıyor. Havanın da yağmurlu olduğu zamanlarda çamur ve su birikintilerinin arasından geçmek kolay olmuyor. Önerim Metro istasyonundan yürüme yoluna bir bağlantı yolu yapılması (yaklaşık 50 mt.). Ayrıca istasyonun batı çıkış kapısının da verimli kullanılması için buradan da bir çıkış olması gerekiyor.
M. Ensar Yılmaz
Otobüste yaşanan gerginlik
03. 02. 2016 tarihinde saat gece 00.25’te 15/ A hatlı belediye otobüsüne İnônü Caddesi Sönmez İş durağından bindim. 65 yaş üstü kartımı kullandım. Şoförden hiç beklemediğim bir davranışla karşılaştım. Bana ‘bedavacı’ diye sataştı. Ben de devletin bizlere tanıdığı hakkımı kullandığımı söyledim ve yaşlılara karşı daha nazik davranmasını istedim. Direksiyondan kalktı ve bana yumruk salladı, araya yolcular girdi, söylenerek yola devam etti. Kendisini şikayet edeceğimi söylediğimde arkadaşı olduğunu söyleyen biri bana saldırdı ve montumun düğmelerini kopadı. Yolcular araya girdi böylece dayak yemekten kurtuldum. Merinos karakolunda indim ve 16 YT 157 nolu otobüs şoförü ve arkadaşından şikayetçi oldum.