Olay Gazetesi Bursa

BUDO koltuk seçimlerine düzen getirmeli

Bursa Deniz Otobüsü (BUDO), Bursa-İstanbul Yolu’nu kısaltması bakımından kente fayda ve değer katmaktadır. Mudanya’dan Kabataş’a direkt seferler ya da Armutlu aktarmalı sefer biletlerini internetten ya da cep telefonlarımızdan rahatlıkla satın alabiliyoruz. Vatandaş olarak bu hizmetten memnun olduğumu belirtmenin yanı sıra, sanal koltuk seçimleri konusunda zorluk çekmekteyim. Burulaş’tan bu konuda düzenleme bekliyorum. Android mobil telefonumdan iki […]

Bursa Deniz Otobüsü (BUDO), Bursa-İstanbul Yolu’nu kısaltması bakımından kente fayda ve değer katmaktadır. Mudanya’dan Kabataş’a direkt seferler ya da Armutlu aktarmalı sefer biletlerini internetten ya da cep telefonlarımızdan rahatlıkla satın alabiliyoruz. Vatandaş olarak bu hizmetten memnun olduğumu belirtmenin yanı sıra, sanal koltuk seçimleri konusunda zorluk çekmekteyim. Burulaş’tan bu konuda düzenleme bekliyorum.

Android mobil telefonumdan iki kişilik bilet satın aldım. Bana hiçbir yerde koltuk seçimi sunmadı ve sistem koltukları kendine göre iki farklı yerde atadı. Buna istinaden müşteri hizmetlerini arayıp değiştirmek istedim. Bunun benim hatam olduğunu söylediler. Oysa, bu birçok vatandaşın başına gelen bir durum. Burulaş’tan yazılımı gözden geçirip vatandaşı mağdur etmemelerini rica ediyorum. Ek olarak, seçtiğimiz cam kenarı koltuk numaraları değişen feribot tipi nedeniyle orta koltuk olarak sizi karşılıyor. Burulaş’a ayrıca feribot tipini baz alan koltuk numaraları seçme imkânı için yazılımı bir kez daha gözden geçirmelerini öneriyorum.

Bir vatandaş

 

Kontroller devam ediyor

 

Olay Gazetesi 9/6/2015 tarihli Söz Sizde Köşesi’nde, “Metro bölgesi panayıra döndü“ başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir. İlgili ekiplerimiz söz konusu Osmangazi metro istasyonu ve civarında yapılan uygulamalarda yaya yolları işgal eden işyerleri ile izinsiz olarak seyyar satıcılık yapıp yayaların geçişine engel olan kişilerin satışa sunduğu malzemeler, yasal işlem uygulamak için müsadere edilmekte olup, bölgedeki takip kontrollerimiz devam etmektedir. Bilgilerinize sunar, iyi çalışmalar dileriz.

Bursa Büyükşehir Belediyesi

Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü

 

Metro saatlerinde düzenleme yapıldı

 

Olay Gazetesi 8/5/2015 tarihli Söz Sizde köşesinde, “Bu saatlerin hangisi doğru “başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir.

Hamitler-Fethiye istasyonunda, birbirinden farklı saatleri gösteren cihazlarda, gerekli düzenleme yapılmıştır. Bilgilerinize sunar, iyi çalışmalar dileriz.

Bursa Büyükşehir Belediyesi

Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü

 

Yollar bozuk, araçlar haşat oluyor

 

Bursa Nilüfer Fadıllı Mahallesi ulaşım yolunda ihmalsizlik ve bakım çalışmasının olmamasından dolayı yollarda oluşan çukur ve yamalar nedeniyle araçlarımız haşat duruma geliyor. Yollarımıza yapılan yamalar çıkma malzemeler ile yapıldığı için bunların ömrü 8-9 gün ile sınırlı kalıyor. Bu yüzden takipsizlik ve ihmalsizlik yaşanıyor. İlgili belediyenin bu konuda bir adım atıp vatandaşa sağlıklı yollar sağlamasını talep ediyorum.

Mahalle sakinleri