Android mobil telefonumdan iki kişilik bilet satın aldım. Bana hiçbir yerde koltuk seçimi sunmadı ve sistem koltukları kendine göre iki farklı yerde atadı. Buna istinaden müşteri hizmetlerini arayıp değiştirmek istedim. Bunun benim hatam olduğunu söylediler. Oysa, bu birçok vatandaşın başına gelen bir durum. Burulaş’tan yazılımı gözden geçirip vatandaşı mağdur etmemelerini rica ediyorum. Ek olarak, seçtiğimiz cam kenarı koltuk numaraları değişen feribot tipi nedeniyle orta koltuk olarak sizi karşılıyor. Burulaş’a ayrıca feribot tipini baz alan koltuk numaraları seçme imkânı için yazılımı bir kez daha gözden geçirmelerini öneriyorum.
Bir vatandaş
Kontroller devam ediyor
Olay Gazetesi 9/6/2015 tarihli Söz Sizde Köşesi’nde, “Metro bölgesi panayıra döndü“ başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir. İlgili ekiplerimiz söz konusu Osmangazi metro istasyonu ve civarında yapılan uygulamalarda yaya yolları işgal eden işyerleri ile izinsiz olarak seyyar satıcılık yapıp yayaların geçişine engel olan kişilerin satışa sunduğu malzemeler, yasal işlem uygulamak için müsadere edilmekte olup, bölgedeki takip kontrollerimiz devam etmektedir. Bilgilerinize sunar, iyi çalışmalar dileriz.
Bursa Büyükşehir Belediyesi
Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü
Metro saatlerinde düzenleme yapıldı
Olay Gazetesi 8/5/2015 tarihli Söz Sizde köşesinde, “Bu saatlerin hangisi doğru “başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir.
Hamitler-Fethiye istasyonunda, birbirinden farklı saatleri gösteren cihazlarda, gerekli düzenleme yapılmıştır. Bilgilerinize sunar, iyi çalışmalar dileriz.
Bursa Büyükşehir Belediyesi
Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü
Yollar bozuk, araçlar haşat oluyor
Mahalle sakinleri