08 Ocak 2016 tarihinde Büyükşehir Zabıta Müdürlüğüne şikayetimi bildirdim, sorumluluk alanının Yıldırım Belediyesinde olduğunu söylediler. Yıldırım Belediyesi Zabıta Müdürlüğünü aradım, şikayetimi Yunus Emre Zabıta Karakoluna iletmemi istediler. Ben de şikayetimi ilettim, ‘biz ilgileniriz’ dediler. 13 Ocak 2016 tarihinde Yunus Emre Karakolunu aradım şikayetimin sonucunu sorduğumda şikayet edilen yeri bulamadıklarını söylediler. Ben de ‘arkadaşlar gelsin gösteririm’ dedim. Zabıta memurları geldi söz konusu iki yerin fotoğraflarını çekip, ‘durumu BUSKİ’ ye iletiriz’ deyip gitiler.
BUSKİ’ den 13 Ocak 2016 tarihinde ‘262071 Numaralı arızanız alınmıştır’ diye telefonuma mesaj geldi. Durumu görmek için 14 Ocak 2016 tarihinde Buski’ den ekip uğradı. Bu bozuk yollarda 16-17 Ocak 2016 tarihlerinde direksiyon sınavları yapıldı. İlginç tarafı Buski’ den 17 Ocak 2016 tarihinde ‘262071 numaralı arızanız giderilmiştir’ diye mesaj geldiği halde, ne gariptir ki 18 Ocak 2016 tarihinde ‘263122 numaralı arızanız giderilmiştir’ diye ikinci mesaj aldım. Ertesi gün baktığımda hiç bir işlem yapılmamış. Hava şartlarından dolayı daha da kötü olmuş.
Bu duruma amiyane tabirle ‘vatandaşla dalga geçmek’ denildiğini hatırlatmama gerek var mıdır? Sizden bu konuya yer vererek gündeme getirmenizi rica ediyorum. Bu olumsuz durumlar ileride daha büyük kazalara neden olabilir.
Ramadan HACIOĞLU
Minare kapısı yağmur ve rüzgar
Tarihi Şehabettin Paşa Camii Ahmet Hamdi Tanpınar ve Altıparmak Caddelerine yakın yerde. Kısa bir süre önce Vakıflar ve belediyece restorasyonu yapıldı. Otobüsle giderken minare üst çıkış tahta kapısının açık olduğunu, yağmurdan ıslandığını gördüm. Kuvvetli rüzgar nedeniyle de ileri geri hareket etmesi de dikkatimi çekti. Kırılacak diye de endişe ettim. Minare kapısının çengeli veya kilidi yok mudur ki kilitlenmemektedir. Durumun cami görevlilerinin dikkatinden kaçmış olabileceğini düşünüyorum ve duyuruyorum.
Kemal Başeren
Merhametimiz buz tutmasın
MY