Merhaba Günay Bey; 25 Kasım 2022 tarihli Olay gazetesi Söz Sizde köşenizdeki yazınız ile ilgili olarak ‘‘B/17A Hat Yolcularının Sorununa Kalıcı Çözüm Bulunacak mı?” başlıklı konuya cevabımızın aşağıdaki şekilde olduğunu iletmek isteriz:
Değerli Yolcumuz;
B/17-A hattında çalışan araçlar Büyükşehir Belediyesi Bütünleşik Bilet Sistemi’ne bağlı Bursa Özel Halk Otobüsçüler Odası’na kayıtlı şahıslar tarafından işletilmektedir.
Tüm büyükşehirlerde olduğu gibi toplu taşımada zirve saatlerde, gün içi hizmet konfor seviyesinin tam olarak sağlanmasının mümkün olamadığını belirtmek isteriz.
Ancak öğrenci servis ücretlerinin pahalı olması bu hattaki talebi beklenenin çok üstünde artırmıştır.
Okul açılış kapanış saatlerinin değişmesi ile ilgili yıllardır önerimiz olmasına rağmen saatlerde bir değişiklik yapılmaması yolcu yoğunluğunu artırmaktadır.
Bu durumda sadece kapasite artırarak çözüm bulmak güçleşmektedir.
Binemeyen yolcularımızın çok nadir olmasıyla birlikte sabah ve akşam saatleri yoğunluklar sürmektedir.
Çözümün sadece otobüs sayısını artırmak olmadığını, okul saatlerinde yapılacak bir düzenlemenin kalıcı olarak yoğunluk sorununa ciddi katkı sağlayacağını iletmek isteriz.
Bununla birlikte 21.11.2022 tarihi itibarıyla B/17-A hattının sefer sayısının artırıldığını bilgilerinize sunar, anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
İyi çalışmalar dileriz.
BURULAŞ Kurumsal İletişim
Yıldırım Belediyesi’nden okur talebine yanıt var
Yapılan inceleme neticesinde, ilçemiz cadde ve sokak güzergâhlarında kurulmakta olan semt pazarlarının, Belediyemize ait düzenli ve kapalı alanlara taşınması ile ilgili plan-proje çalışmaları devam etmektedir.
Bu kapsamda, uygun yer bulunması durumunda, Eğitim ve Beyazıt semt pazarının da taşınması sağlanacaktır.
Bilgilerinize sunarız.
Yıldırım Belediyesi Basın ve Yayın Müdürlüğü