Yetkililerin bu durumu dikkate alacağını ümit ediyor saygılar sunuyorum.
İyi çalışmalar.
İsmail Nazilli
Okur şikâyetine Lenovo firmasından açıklama geldi
Günay Bey merhabalar. 11 Şubat 2017 tarihli Söz Sizde köşenizde “Aldığım yeni telefon arızalı çıktı ama cayma hakkımı kullanamıyorum” başlıklı Ahmet Fidan adlı okurunuzun şikâyetinde bahsettiği konu ile ilgili bir açıklamada bulunmak istiyorum.
Sayın Ahmet Fidan’ın Lenovo markalı cihazı Mediamarkt tarafından servisimize iletildikten sonra yazılım güncellemesi yapılarak sorunu hızlıca çözülmüştür.
Ancak bu yazıda da belirttiği gibi, kendisi, yasal hakkı çerçevesinde olmadığı halde, ürünü satın almaktan vazgeçme hakkını kullanmak istediği için kendisine ürün iade hakkı olmadığı bildirilmiş.
Ancak yine de, biz Lenovo olarak müşteri memnuniyeti sağlamak amacıyla müşterimiz ile görüşerek cihazın Mediamarkt’a iadesi yerine yeni ürünle değişimini sağlamaktayız.
Teşekkürler.
Pınar Özata
Smartphone
Marketing Manager