Olay Gazetesi Bursa

Anayollardaki ilan panoları trafik için gizli tuzak gibi

​29 Ekim Mahallesi’nde son günlerde özellikle kavşak noktalara konulan çift taraflı ilan panoları araçların, kavşak noktalarına gelinip de anayola çıkışında sürücünün görüş alanını engellemektedir. 29 Ekim Mahallesi’nde bu kavşak noktalarına konulan, özellikle Uğur Mumcu Caddesi’ne çıkan kavşaklardaki panoların kaldırılıp, hemen karşısındaki metro yolunun paralelindeki yeşil olan yol boyunca konulabilir. Sürücü tali yoldan çıkmak isterken, soldan […]

​29 Ekim Mahallesi’nde son günlerde özellikle kavşak noktalara konulan çift taraflı ilan panoları araçların, kavşak noktalarına gelinip de anayola çıkışında sürücünün görüş alanını engellemektedir. 29 Ekim Mahallesi’nde bu kavşak noktalarına konulan, özellikle Uğur Mumcu Caddesi’ne çıkan kavşaklardaki panoların kaldırılıp, hemen karşısındaki metro yolunun paralelindeki yeşil olan yol boyunca konulabilir. Sürücü tali yoldan çıkmak isterken, soldan gelen araçları görmekte büyük sıkıntı çekiyor. Bu ilan panoları adeta bir tuzak gibi tehlike saçıyor. Lütfen en kısa zamanda, üzücü kazalar yaşanmadan bu ilan panolarının kaldırılıp, daha uygun bir yere konulsun, kavşaklar trafik açısından serbest hale getirilsin lütfen.

Yetkililerin bu durumu dikkate alacağını ümit ediyor saygılar sunuyorum.

İyi çalışmalar.

İsmail Nazilli

 

Okur şikâyetine Lenovo firmasından açıklama geldi

 

Günay Bey merhabalar. 11 Şubat 2017 tarihli Söz Sizde köşenizde “Aldığım yeni telefon arızalı çıktı ama cayma hakkımı kullanamıyorum” başlıklı Ahmet Fidan adlı okurunuzun şikâyetinde bahsettiği konu ile ilgili bir açıklamada bulunmak istiyorum.

Sayın Ahmet Fidan’ın Lenovo markalı cihazı Mediamarkt tarafından servisimize iletildikten sonra yazılım güncellemesi yapılarak sorunu hızlıca çözülmüştür.

Ancak bu yazıda da belirttiği gibi, kendisi, yasal hakkı çerçevesinde olmadığı halde, ürünü satın almaktan vazgeçme hakkını kullanmak istediği için kendisine ürün iade hakkı olmadığı bildirilmiş.

Ancak yine de, biz Lenovo olarak müşteri memnuniyeti sağlamak amacıyla müşterimiz ile görüşerek cihazın Mediamarkt’a iadesi yerine yeni ürünle değişimini sağlamaktayız.

Teşekkürler.

Pınar Özata

Smartphone

Marketing Manager