Durumu anlatmak için yükleme yapılan bölüme geldiğimde bir çok hayal kırıklığı yaşadım. O bölümde kamera olmadığını, elemanlarının yeni olduğunu, kasa hesaplamayı bilmediklerini, acemi oldukları için bu gibi durumlarla çok karşılaştıklarını ama kanıtlama şanslarının zor olduğunu ifadelerinden öğrendim. Sonunda sorumlu ben oldum.
Türkiye’ nin en pahalı ulaşım ücretinin uygulandığı metroya bir kamera takılamıyor. İşi bilmeyen elemanlar oralara hiç bir eğitim verilmeden oturtuluyor. Bir sorun olduğunda sorumlu vatandaş.
Hangi yetkili birime gittiysem bu konuda derdimi anlatmaya, hep bir baştan savma çabaları. Herkes telefon numaramı alıyor ‘biz size ulaşacağız’ diyerek. Sonrasında ne arayan var ne de soran. Anlaşılan müşteri mağduriyeti pek de önem taşımıyor.
Sezgin ÇAM
Kahvehanelerin yarattığı rahatsızlık
İsminin yayımlanmasını istemiyor
Koltuk yerindeki farklılık gemi değişmesinden
BUDO mobil uygulamasında koltuk seçimi seçeneği yoktur. Çoklu bilet alımlarında sistem koltukları otomatik olarak verir. Konuyla ilgili iyileştirme çalışmaları devam etmekte olup, çoklu bilet alımlarında koltuk seçmek isteyen yolcuların web sitesini kullanması önerilir.
Bununla birlikte; BUDO Taşıma Kurallarında yer alan,“ Md.2.5 Ulaşımla ilgili teknik sorunlar veya yolcu güvenliğinin gerektirdiği hallerde ulaşım aracını değiştirme hakkı saklıdır” maddesi gereğince seferde çalışması planlanan deniz otobüsü çeşitli nedenlerle değişebilmektedir. Gemilerin oturma planındaki farklılıklar nedeniyle, koltuk numaralarının yerlerinde de farklılık olmaktadır.
Bu durumda yolcularımızın mağdur olmamaları için gemi personeli, yolcuların yerleşimi için yardımcı olmaktadır.
Bilgilerinize sunar, iyi çalışmalar dileriz.
Büyükşehir Belediyesi
Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü