Olay Gazetesi Bursa

9 ay geçti ama çözüm yok

Günay Bey, 18 Kasım 2018 tarihinde Söz Sizde köşesinde “Yol Ortasında Kalan Aydınlatma Direği” başlığıyla Eski Gemlik Yolu’nda Gülbahçe otoparkının karşısındaki durumu anlatan yazımızı yayımlamıştınız. Bunun üzerine 7 Aralık 2018 tarihinde UEDAŞ sorunumuza yanıt vermiş ve yazısında “Eski Gemlik Yolu’nda Belediyece yapılan yol genişletme çalışmaları sonucu direğin yol ortasında kaldığı anlaşılmıştır. Bilindiği üzere direklere yol tesis etme gibi bir durum söz konusu değildir. Yol genişlemesi yapan […]

Günay Bey, 18 Kasım 2018 tarihinde Söz Sizde köşesinde “Yol Ortasında Kalan Aydınlatma Direği” başlığıyla Eski Gemlik Yolu’nda Gülbahçe otoparkının karşısındaki durumu anlatan yazımızı yayımlamıştınız. Bunun üzerine 7 Aralık 2018 tarihinde UEDAŞ sorunumuza yanıt vermiş ve yazısında “Eski Gemlik Yolu’nda Belediyece yapılan yol genişletme çalışmaları sonucu direğin yol ortasında kaldığı anlaşılmıştır.

Bilindiği üzere direklere yol tesis etme gibi bir durum söz konusu değildir. Yol genişlemesi yapan kurum uhdesinde protokol ile kontrolümüzde deplasesi (yer değişikliği) gerçekleştirilebilir” açıklaması yapılmıştı.

Ne yazık ki, bugün 20 Temmuz 2019 ve aradan geçen zaman içerisinde bahse konu olan yerde hiçbir kurum tarafından yeni bir düzenleme yapılmamıştır.

Vatandaşın sesi olan Söz Sizde köşesi aracılığıyla bir kez daha durumu UEDAŞ ve yetkili kurumların dikkatine sunuyor ve bu sorunun çözülmesini ivedilikle rica ediyoruz.

Semt sakini bir okurunuz

 

Şadırvan mermerleri kırık ve çok bakımsız

Cumhuriyet Caddesi üzerinde bulunan Yiğit Köhne Camii’nin abdest alma yerlerinin acilen bakıma ve tamire ihtiyacı var.

Defalarca Büyükşehir ve Osmangazi belediyelerine mobil uygulamadan bildirmemize rağmen bir sonuç yok.

Abdest alma yerlerinin mermerleri kırık, giderleri tıkalı ve ezik.

Cemaat abdest alırken sıkıntı yaşıyor.

Su içmek isteyenin ayakları ıslanıyor. 

Büyükşehir Belediyesi ve Osmangazi Belediyesi yetkililerinin dikkatine sunuyor gereğini rica ediyoruz.

Hasan Vuran

 

Yeni cihazlarda 65 yaş üstü yolcular sıkıntı yaşıyor

Geçtiğimiz günlerde 65 yaş üstü Bursakart aldım. Ancak, otobüslerdeki okuyucuda sistem herhalde yeni ve düzene girmediği için kart hatalı gösterdi. İlgili yere ilettim, ‘Doğrudur. Otobüsteki cihazlar yenilendi’ denildi. Ben de sorunun çözümü için kartı büroya bıraktım. Bildiğim kadarıyla bu yeni cihazlar takıldıktan sonra özellikle 65 yaş üstü kullanan yolcularda bu sorun yaşanıyor. Birkaç güne hallolacak denilen kartım 15 gün olmasına rağmen henüz elime ulaşmadı. Ve dolayısıyla normal abonman kart kullanmak zorunda kaldım. Benim ve benim gibi sorun yaşayanlar adına Büyükşehir Belediyesi’nin bu sorunu en kısa sürede çözmesini ve bizlerin mağduriyetini gidermesini rica ediyorum.

Saygılarımla.

Bir okurunuz