Merhaba. Ovaakça’dan ulaşıyorum size. Yıllardır yaşadığımız bir sorunu dile getirmek istiyorum.
Ovaakça’da şu anda yirmi bine yakın nüfus. var ama maalesef sadece bir adet ATM var.
O da haftanın 4 günü arızalı.
Yıllardır bu mağduriyetimizin giderilmesi için her yere başvurulmasına rağmen herhangi bir çözüm üretilememesini merak ediyoruz.
Vatandaşın sesi olan Söz Sizde köşesi aracılığıyla yetkililerin dikkatine sunuyor, mağduriyetimizin giderilmesini rica ediyoruz.
Bölge sakinleri adına bir okur
Bir yıldır yerde yatan tabelayı kimse fark etmedi mi?
Bir vatandaş
‘Bursakartıma aktarma yapamıyorum’
Malum teknoloji ilerledi her şey online oldu, büyük kolaylıklar sağlandı. Ancak bizler de insanız, bazen hata yapabiliriz.
Bankada bile yanlış EFT işlemi yaptığınızda geri iade ediliyor paranız ama BURULAŞ’ta mümkün değil nedense.
Geçtiğimiz günlerde yanlışlıkla eski kartıma yükleme yapmışım (kart üzerindeki numara silindiği için fark edemedim). Bir bayiye gidip dolum yapıp fiş aldım kart numarasını öğreneyim diye. Fişteki numaralarda silik olduğundan harfi fark edemedim, B harfini 8 diye okumuşum. Sonra kullanmak istediğimde bakiyemin sıfır olduğunu gördüm.
Sonra durumu BURULAŞ’a ilettim. Aktif olan kartıma değil yanlışlıkla eski kartıma dolum yapmışım diye ifade ettim. Ancak, aldığım yanıtta ‘Maalesef geri ödeme yapamıyoruz’ denildi.
Ben nakit paramı geri istemiyorum ki, aktif kullandığım karta aktarılmasını istedim. Yükleme yaptığım kart aktif değil. Ben bir harf hatası yaptımsa kullanılmayan karta sistem nasıl müsaade ediyor onu da anlayabilmiş değilim. Miktar önemli değil ama, en azından bu tür durumlar için BURULAŞ’ın daha çözüm odaklı davranmasını beklerdim.
Siz siz olun, BURSAKART’ınıza para yüklerken çok dikkatli olun.
Bir okur