Olay Gazetesi Bursa

Junioshow ne getirecek?

Tekstil ve konfeksiyon Türkiye ihracatının lokomotif sektörleri. Sadece yüksek döviz girdisini ticaret fazlası vererek sağlamakla kalmayıp istihdam deposu olarak da vatandaşa iş ve aş sunuyor tekstil ve konfeksiyon. Bursa ekonomisinin de sürükleyici gücünü oluşturan bu alanın görünmez kahramanları ise alt sektörlerde başarılara imza atmakta! Mesela… Bebe ve çocuk konfeksiyonu sadece Bursa’ya iş ve aş sağlamakla kalmıyor, aynı […]

Tekstil ve konfeksiyon Türkiye ihracatının lokomotif sektörleri.

Sadece yüksek döviz girdisini ticaret fazlası vererek sağlamakla kalmayıp istihdam deposu olarak da vatandaşa iş ve aş sunuyor tekstil ve konfeksiyon.

Bursa ekonomisinin de sürükleyici gücünü oluşturan bu alanın görünmez kahramanları ise alt sektörlerde başarılara imza atmakta!

Mesela…

Bebe ve çocuk konfeksiyonu sadece Bursa’ya iş ve aş sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda milyar dolarla ifade edilen dövizi de ülkemize kazandırıyor.

Sektörle özdeşleşen Vişne Ticaret Bölgesi adeta uluslararası bir showroom havasında!

Vişne’deki gelişmeler BTSO ve BEKSİAD’ın çıtayı yükseltmesiyle bebe ve çocuk modasını yönlendiren bir kent haline getiriyor Bursa’yı.

Sektörün dünya çapındaki buluşma noktası ise Junioshow adıyla marka haline gelen…

Bursa Uluslararası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı, yine sektöre ivme katmaya hazırlanıyor.

Şimdiye dek dört kez düzenlenen Junioshow, toplamda 90 binin üzerinde ziyaretçi ağırladı.

Sektördeki trendlere yön veren bir organizasyonuna dönüştüğüne şahit olduk.

BTSO’nun Ticari Safari Projesi ile yapılan alım heyeti organizasyonlarıysa 2 binin üzerinde profesyonel alıcının Bursa’ya gelerek ikili iş görüşmeleri gerçekleştirmesini sağladı.

Bu yılın ocak ayında düzenlenen fuara 63 ülkeden 25 bin iş dünyası temsilcinin katılması da….

Hem Junioshow’un yarattığı iş potansiyelini hem de sektörün dünyadaki tanınırlığını ortaya koyan bir tablo çıkardı karşımıza!

Bu fuarda bir de memnuniyet ölçümü yapılıyor.

Son fuarın memnuniyet düzeyleri hayli çarpıcı seviyelerde.

 Ziyaretçilerin fuar memnuniyet oranı yüzde 95 olurken, katılımcıların memnuniyet oranı  yüzde 90’a dayanmış.

İşte böyle bir etkin güce sahip olan Junioshow gelecek hafta 4-7 Temmuz tarihleri arasında 5. kez kapılarını aralayıp ziyaretçilerini ağırlayacak.

Peki neler öne çıkacak bu kez?

 

Yoğun yabancı ilgisi

 

Bebe ve çocuk hazır giyim sektörü sonbahar ve kış konsepti ile Bursa’da görücüye çıkacak.

Giyim kuşam dışında kumaş çeşitleri, konfeksiyon makineleri, konfeksiyon yan sanayi ve aksesuarları ile sektörel yayınlar da fuarda boy gösterecek.

BTSO’nun BEKSİAD ve TÜYAP işbirliği üç holde düzenleyeceği fuarda 80’den fazla firma stant açacak.

Fuarda iki ayrı bebe ve çocuk konfeksiyonu Ur-Ge’si kapsamında alım heyeti programı düzenlenmiş.

Bu kapsamdaki ikili iş görüşmelerine 35 ülkeden 300’den fazla sektör temsilcisinin katılması bekleniyor!

En yoğun katılımı Rusya, Kazakistan, Cezayir ve Suudi Arabistan’dan gelen alıcılar oluşturacak.

Fuar kapsamında, 3. kez düzenlenecek olan Genç Tasarımcılar Yarışması’nda ise ‘Çocukların Hayal Gücü ile Tasarla’ ana teması yeni moda trendleri için ilham kaynağı olamaya aday.