Çözüm Merkezi’nde, belediyeye ulaşan dilekçeler, şikayet konusuna göre müdürlüklere iletiliyor ve vatandaşların talepleri mobil hizmet aracı ekibiyle yerinde incelenerek tekrar ilgili müdürlüğe aktarılıyor.
“TALEPLER YERİNDE İNCELENİYOR”
Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, belediyecilik hizmetlerinde Yıldırımlıların memnuniyetini ve mutluluğuna öncelik verdiklerini belirterek, bu proje kapsamda günlük yaşamda karşılaşılan problemlerin çözümü ve bürokratik işlemlerinin hızla gerçekleşmesi ile takibinin sağlanması amacıyla Çözüm Merkezi’ni hayata geçirdiklerini söyledi. Özellikle mahallelerde acil olarak yerine getirilmesi gereken taleplerin hızla tespiti ve çözümlenmesiiçin mobil ekip ile süreci minimum zaman dilimine indirdiklerini ifade eden Edebali, mobil ekip sayesinde sorunların kaynağına giderek taleplere anında cevap verdiklerini vurguladı.
KISA SÜREDE ÇÖZÜM
Mobil ekibin, son 7 ayda 837 talebin hızla tespiti ve çözümünü sağladığının altını çizen Edebali, “Müdürlüklerimize iletilen talepler yerinde incelenerek raporlanıyor ve çözümü için işlemler gerçekleştiriliyor. Bu sayede tespit edilen aksaklığın ilgili birime aktarılması sonrasında konunun sonuçlanana kadar takibini gerçekleştirerek ve kurum içerisinde otokontrol sistemi oluşturarak vatandaşlarımızın koşulsuz memnuniyetini sağlamayı amaçlıyoruz” diye konuştu.