Hizmet kalitesini sürekli iyileştiren UEDAŞ, teknolojik yatırımlarından biri olan mobil uygulama ile kullanıcıların hayatını kolaylaştırıyor. Uygulama, planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleri ile ilgili bilgilere hızlı ve pratik kullanım özellikleriyle kısa sürede müşterilerin takdirini kazandı. Her yerden ulaşılabilen uygulama şu ana kadar15 bin kişi tarafından indirildi. Müşterilere kolaylık sağlamak için başlatılan bu uygulama ile kullanıcılar ‘Canlı Destek’ bölümünden bütün talep ve şikayetlerini müşteri temsilcisine anında iletebiliyor.
UEDAŞ Kurumsal İletişim Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre,iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarında kullanılabilen uygulama sayesinde kullanıcıların planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleri ile ilgili bilgilere rahatlıkla ulaşabildiğini aynı zamanda müşteri İşlem yetkilileri ile de iletişim kurabildiği belirtildi. Kullanıcılar sistemde kayıtlı adresleri, o an bulundukları bölge veya farklı bir adres için elektrik kesintisi, aydınlatma, arıza kaydı ve acil durumlar konusunda kayıt oluşturabiliyor.
Mobil cihazlardan oluşturulan kayıtlar anında UEDAŞ Çağrı Merkezi’ne ve saha ekiplerine iletilerek taleplerin hızlı bir şekilde giderilmesi sağlanıyor. Müşteriler yaptıkları şikayet ile ilgili son durumu cepten, web sitesinden ve çağrı merkezinden kolaylıkla öğrenebiliyor. Oluşturulan kayıtlar bilgi sistemi üzerinden anında sisteme kaydedilerek sahaya aktarılıyor. Planlı kesintiler bölümünden planlı bakım, onarım çalışmaları sebebiyle yapılacak kesintilerden 48 saat öncesinde haberdar olunabiliyor.
Mobil uygulama, ‘Aboneliklerim, Planlı Kesintiler, Başvurularım, Anlık Kesintiler, Anketler, Canlı Destek’ bölümlerinden oluşuyor.