Toyota’dan yapılan açıklamaya göre, Türkiye’den ABD ve Kanada da dahil 61 ülkeye ihraç edilecek olan Toyota C-HR, Avrupa’da yoğun ilgi görüyor. Toyota C-HR için sıraya giren Avrupalılar, gelecek yıl için Toyota C-HR’den 100 bin adet istedi.
Avrupa ülkeleri için üretilmesi planlanan araç, ilhamını elmastan alan iç ve dış tasarımı, teknolojisi, üst düzey donanımı ve konforu sayesinde tüm dünyadan da talep gördü.
Açıklamada görüşlerine yer verilen ve Toyota C-HR’nin iç tasarımında imzasında bulunan Kıdemli Mühendis Mehmet Fatih Kale, iç tasarım için standartların dışında çalıştıklarını ve dokunsal kaliteye büyük önem verdiklerini kaydetti.
Toyota C-HR’yi Avrupa için tasarladıklarını aktaran Kale, “Ancak iç tasarım o kadar çok beğenildi ki ana merkez Japonya bile Ar-Ge için know how’ı benim bölümümden almak istiyor.” ifadesini kullandı.
Kale, ortaya çıkan ilk konseptin üretime kadar korunmasının kolay bir süreç olmadığını vurgulayarak, şunları kaydetti:
“Başlangıçta aracı Avrupalı müşteriler için tasarlamıştık. Onların ne istediklerini ve dokunsal kaliteden ne beklediklerini biliyorduk. Bütün bunları en ince ayrıntısına kadar Toyota C-HR’ye uyguladık. Şimdi görüyoruz ki crossover segmentinde iç tasarımı ve tüm malzemeleriyle benzersiz bir otomobil üretilmiş durumda. Sadece Avrupa için tasarlanan Toyota C-HR’nin tüm dünyanın beğenisini kazanarak global bir model haline gelmesi beni çok heyecanlandırıyor. Toyota C-HR’da Toyota’daki en iyi dokunsal kaliteyi yakaladığımıza inanıyoruz.”