Olay Gazetesi Bursa

Sertepe Otomotiv’e birincilik ödülü

NISSAN Türkiye’nin tüm bayileri arasında yaptığı “Satış Müşteri Memnuniyeti” araştırmasında Bursa bayisi Sertepe Otomotiv, 100 üzerinden 97,6 puan alarak Türkiye birincisi oldu.

Bayi sahipleri ile periyodik aralıklarla bir araya gelen NISSAN Türkiye, “Servisteki gücümüz, satıştaki gücümüzü tamamlayan en önemli motivasyon kaynağımız” mottosuyla ‘satış sonrası’ yılı ilan ettiği 2019’un ilk bayi toplantısını, 16 Nisan 2019’da NISSAN Lojistik Center’da gerçekleştirdi. Toplantıda açıklanan “Satış Müşteri Memnuniyeti” araştırması kapsamında NISSAN Türkiye, başarılı olan bayileri ödüllendirdi.

NISSAN Türkiye’nin Bursa bayisi Sertepe Otomotiv, 2018 yılında müşteri memnuniyeti alanında gösterdiği hizmetleriyle, 35 NISSAN bayisinin değerlendirilidiği araştırmada 100 üzerinden 97,6 puan alarak birinciliğin sahibi oldu. Sertepe Otomotiv, müşterinin ilk showroom ziyaretinden başlayarak tüm süreçlerdeki satış danışmanının ilgisi, ürün tanıtımındaki hakimiyeti, test sürüşü kriterleri, araç teslimatı ve teslimat sonrası takip arama kriterlerinde NISSAN Türkiye’nin en başarılı bayisi seçildi.

Ödülünü NISSAN Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök’ün elinden alan Sertepe Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Alper Sertepe, yapmış olduğu açıklamada, “NISSAN’ın Sertepe Bayisi olarak müşterilerimizin bayimize geldikleri ilk andan, satış sonrası takiplerine dek her adımlarında yanlarında oluyor, en iyi bilgi, ilgi ve desteği güvenle alabilmeleri için çalışıyoruz. Deneyimli personelimizle gerçekleştirdiğimiz çalışmalarımızın ödüllendirilmesinden büyük onur ve mutluluk duyuyoruz. Bu motivasyonla NISSAN heyecanını müşterimize yaşatmaya ve en iyi hizmet kalitesini sunmaya devam edeceğiz.” dedi.

NISSAN Motor Company Hakkında

Merkezi Japonya’nın Yokohama kentinde bulunan NISSAN; Asya ve Okyanusya, Afrika, Orta Doğu ve Hindistan, Çin, Avrupa, Latin Amerika ve Kuzey Amerika olmak üzere altı bölgede operasyonlarını sürdürmektedir. NISSAN Motor Corporation, NISSAN, INFINITI ve Datsun markalarıyla altmıştan fazla modelden oluşan zengin bir ürün yelpazesine sahiptir ve 2017 mali yılında dünya çapında yaklaşık 5,77 milyon araç satışı gerçekleştirerek 11,9 trilyon yen (108,2 milyar dolar) gelir elde etmiştir. 1 Nisan 2017 tarihinde yıllık gelirini %30 artıran NISSAN, 2022 mali yılı sonunda 16,5 trilyon yene (150,1 milyar dolarda), nakit akışını da 2,5 trilyon yene (22,7 milyar dolara) çıkarmaya yönelik altı yıllık bir süreci kapsayan M.O.V.E. 2022 planını uygulamaktadır. NISSAN, M.O.V.E. 2022 planının bir parçası olarak elektrikli araçlar segmentinde, dünyanın en çok satan elektrikli aracı NISSAN LEAF ile simgeleşen liderliğini güçlendirmeyi hedeflemektedir. NISSAN’ın 1999’dan beri Fransız Renault ile iş birliği neticesinde sürdürdüğü ittifak, NISSAN’ın 2016’da Mitsubishi Motors hisselerinin %34’ünü satın almasıyla birlikte Renault – NISSAN – Mitsubishi ittifakı olarak devam etmektedir. Bugün dünyanın en büyük otomotiv ittifakı olan Renault – NISSAN – Mitsubishi, 2018’de 10,76 milyon araç satışı ile dünyanın en çok satan otomotiv grubu olmuştur