Konuyu Günaydın yazarı Ömer Karahan kaleme aldı…
Şimdi gerçekten yazmaktan imtina ettiğim ancak diğerleri tarafından benzerinin yapılmaması adına yazacağım bir single PR örneğini sizlere aktaracağım.
Hatta o kadar ileri gideceğim ki, popçumuzu kendi hislerimle konuşturarak durumu örnekleyeceğim. Hazırsanız başlıyorum. Single parçamız ‘Düşüne Düşüne’ ve popçumuz Aynur Aydın…
“Düşüne Düşüne’ adlı yeni singlem çıkıyor, peki ne yapmalıyım? Biraz düşüneyim!
3-4 gün öncesinden bir gündem yakalarsak güzel olur ama müthiş PR çalışması nasıl olmalı? Aa buldum; jet-ski ile Bebek’ten açılayım, köpekbalıkları etrafımı çevirsin.
Ama bu olmaz, bunu yaptılar. O zaman başka bir şey bulmam gerek. Bu sefer buldum, gerçekten parçamın adının hakkını verdim ‘Düşüne Düşüne’ buldum. Evet ne yapıyorum, müstehcen sayılacak birkaç kare fotoğrafı Instagram adresimde paylaşıyorum. Altını da ‘çişle mişle’ yorumları ile süsleyip hack’leniyorum.