Olay Gazetesi Bursa

Müşterisini dinlemeyen firmalar marka yaratamaz

Koçaslanlar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Koçaslan, Koçaslanlar Holding 2015 yılı hedeflerinin masaya yatırıldığı toplantıda nitelikli satış ekibinin marka değerinin en üst seviyede tutulması için önemli bir unsur olduğunu belirtti.

Eğitime her zaman azami önem verdiklerini ifade eden Koçaslan, ”Müşterisini sevmeyen ve dinlemeyen, müşteri memnuniyetine önem vermeyen firmalar marka yaratamaz. Bugünün iş dünyasında iyi bir sunum yeteneği satış sürecinin önemli bir parçasıdır. Bu nedenle satış profesyonelleri müşterilere ihtiyacı olan ürünü sunum yapma konusunda gerekli becerilere sahip olmalıdırlar. Bu kapsamda eğitimlerimiz hız kesmeden devam edecektir” dedi.

KAZANÇ SAĞLADI

Koçaslan, satış yöneticilerinin teorik bilgilerinin artırmanın, satış stratejisi oluşturma ve planlama yapma becerilerini artırmanın satış hedeflerine hızla koşulmasını sağlayacağını kaydetti. Geçtiğimiz günlerde ABT Invest danışmanları tarafından çalışanlara verilen eğitimi değerlendiren Mahmut Koçaslan, ”Koçaslanlar olarak 2015 hedeflerimiz ve yatırımlarımız doğrultusunda hayata geçirdiğimiz bu eğitim bize çok önemli kazançlar sağladı” diye konuştu.

DAHA KURUMSAL OLACAK

ABT Invest danışmanı Erdinç Kutal ise konuşmasında, değişen dünyada güçlülerin değil değişime uyum sağlayanların yaşamaya devam ettiğini söyledi. Koçaslanlar ailesinin bu gerçeğin farkında olduğunu vurgulayan Kutal, ”Koçaslanlar Holding 2015 ile birlikte daha kurumsal bir yol haritası çizerek yeni bir eğitim programını hayata geçirdi. Bu eğitim ile holding, yalnızca 2015’de değil sonraki yıllarda da büyümeye devam eden, müşterilerinin ve rakiplerinin saygı duyduğu bir şirket olmayı sürdürecektir” dedi.