GÜRHAN ADANA
Belediye Meclis Salonu’ndaki toplantıda konuşan Karahan, vizyonun geleceği öngörmek, misyonun da kurumun ne için var olduğunun ifadesi olduğunu ifade etti. Karahan, ‘Etkili bir vizyon belirlemelisiniz. Aksi halde durağanlaşan başarıda gerileme başlar’ dedi.
AR-GE ALTYAPISI…
Kurumların güçlü ve zayıf yönlerini saptaması, doğrudan etkileyen fırsat ve tehditlerin analizinin yapılması gerektiğine işaret eden Karahan, misyonun ise kurumun ne için var olduğunun ifadesi olduğunu dile getirdi. Karahan, misyonun bir anlamda da kurumun varlık nedeni olduğunu vurguladı.
Güçlü ve zayıf yönlerin analizinin yapılmasını isteyen Karahan, ‘Oturup ‘Rusya’ya ihracat yapmak istiyoruz’ demekle olmaz. En azından kurumunuza bir pazarlama elemanı almalı, oradaki fuarlara katılmalısınız. Önce bütçe ayırmak ve kararlılık gerekir. Bunun için Ar-Ge altyapınızı oluşturmalısınız’ diye konuştu.