Olay Gazetesi Bursa

Facebook’tan Yıldırım Belediyesi’ne ‘yeşil’ ödül

Vatandaşlardan gelen taleplerin yüzde 100’üne 4 dakika içerisinde cevap veren Yıldırım Çözüm Merkezi, sosyal paylaşım sitesi Facebook tarafından ‘yeşil simge’ ile ödüllendirildi.

Ulaşılabilir belediyecilik, kaliteli ve hizmet üretme adına Yıldırım Çözüm Merkezi, Yıldırım Mobil Uygulaması, Yıldırım Çağrı Merkezi önemli projeleri hayata geçiren Yıldırım Belediyesi’nin bu çalışmaları karşılığını buluyor.

​Dünyanın en büyük sosyal paylaşım sitesi olan ve milyarlarca üyesi bulunan Facebook, Yıldırım Belediyesi’nin vatandaşların sorunlarına hızlı çözüm üretmek için hayata geçirdiği Yıldırım Çözüm Merkezi’ni ‘yeşil simge’ ile ödüllendirdi.

Facebook’ta kurumsal sayfası bulunan ticari işletme ve kurumlara takipçilerinin taleplerine dönüş sürelerine göre verilen simge, sayfalarına ulaşan mesajların yüzde 90’nına 5 dakika içerisinde cevap veren işletme ve kurumlara veriliyor. Türkiye’de ‘yeşil simge’yi lamaya hak kazanan ilk kamu kurumu olan Yıldırım Belediyesi ise Yıldırım Çözüm Merkezi’ne ulaşan mesajların yüzde 100’üne 4 dakika içerisinde dönüş sağlıyor.

7 GÜN 24 SAAT HİZMET ÜRETİYOR

Belediye-vatandaş arasındaki mesafeleri ortadan kaldırmak için çalışmalarına hız kesmeden devam ettiklerini vurgulayan Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Çözüm odaklı, etkin bir kurum olmak adına halkla ilişkiler alanında önemli atılımlar yaptık. Hayata geçirdiğimiz Yıldırım Çağrı Merkezimiz ve Yıldırım Çözüm Merkezimiz ile 7 gün 24 saat hizmet veren bir kurum olduk” dedi.

“DOĞRU ADIMLAR ATIYORUZ”

Facebook’un, bu simgeyle markaların kullanıcılarla olan iletişimine bir taçlandırma yaptığını aktaran Başkan Edebali, “Türkiye’de bu simgeyi alan ilk kamu kurumu olmamız, ‘Yıldırım’ı Yıldırımlılar ile birlikte yönetme’ ve ‘sorunlara hızlı ve kaliteli çözüm üretme’ yolunda doğru adımlar attığımızın göstergesi” diye konuştu.