Facebook’un bugünden itibaren geçerli olan yeni özelliği sayesinden kullanıcılar artık kar amacı gütmeyen kuruluşlar için kampanyalar başlatıp, arkadaşlarını bağış yapmaya davet edebilecek.
Facebook’un onaylı “Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlar” sayfasından yapılan açıklamada WWFve WFP’nin yer aldığı videolu bir örnekle yeni özellik duyuruldu.
Buna göre kullanıcılar artık hikayelerini ve kampanyanın misyonunu anlatarak bir hedef belirleyip, bağış kampanyaları düzenleyebilecek.
Sosyal medya devi Facebook’un “Instant Articles” ve “Canlı Video” uygulamalarının ardından hayata geçirdiği bu yenilik, kullanıcıları Facebook ekosisteminde tutmak için yapılmış bir hamle olarak değerlendiriliyor.
Bu sayede kullanıcıların Facebook’tan ayrılıp başka sitelerde kampanyalar yürütmek yerine, platformu terk etmeden, bağış kampanyalarını Facebook üzerinden yürüterek sitede daha uzun süre kalmaları planlanıyor.