Sektörün öncü firmalarından Erikli, meyve aromalı maden suyu serisi yeni Erikli Mineral’i piyasaya sürdü. Erikli Genel Müdürü Serdar Seyhanlı, Erikli ailesinin inovasyona yatırım yaparak genişlemesinden dolayı memnuniyet duyduklarını söyledi. Günümüzde tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerinin hızla değiştiğini belirten Seyhanlı, ‘’Bu beklenti ve taleplere doğru yanıt verebilmek ise tüketicileri anlamanın yanı sıra inovasyona yapılan yatırımdan geçiyor.
Kitle pazarlamasından kişisel pazarlamaya dönüşün yaşandığı çağımızda ihtiyaçlara cevap veren ürünlerle hem tüketici gözünde ayrışmak hem de raflarda farklılaşmak önem kazanıyor. Bizim de tüketicilerimizi dinleyerek geliştirdiğimiz yeni kategorimiz Erikli Mineral, bu anlayışın bir ürünü olarak doğdu. Buradaki amacımız sadece ürün geliştirmek değil, tüketicilerimize farklı bir lezzet deneyimi de sunabilmek. Bu nedenle ‘yükselt kendini’ diyerek Erikli ailesine kattığımız Erikli Mineral’in lezzetinden şişe tasarımına kadar her açıdan farklı bir deneyim sunacağına inanıyorum” dedi.
4 FARKLI ÇEŞİDİ BULUNUYOR
Firmadan yapılan açıklamada, Erikli Mineral’in mavi renkli şık şişe tasarımı ve premium çevir-aç kapağı ile 200 ml’lik cam şişesinde tüketicilere sunulduğu dile getirildi. Söz konusu ürünün limon, elma, şeftali-kayısı ve ahududu olmak üzere 4 farklı lezzet seçeneği bulunduğuna işaret edilen açıklamada, ‘’Geniş dağıtım ağıyla Türkiye’nin dört bir köşesine ulaşan Erikli, tüketici memnuniyeti konusunda gerçekleştirdiği çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor” ifadeleri kullanıldı.