Yıldırım’da 365 günün 24 saati ilçe sakinlerine kesintisiz hizmet sağlayarak talepleri yanıtlayan Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, 129 bin 87’si 2018’de olmak üzere vatandaşlardan gelen toplam 532 bin 774 çağrı cevaplandırırken, 15 bin 329 talep, öneri ve isteği de, ilgili müdürlüklere bildirildikten sonra işlemler hakkında vatandaşlara geri bildirim yaparak konu ile ilgili bilgilendirme sağladı.
Vatandaşların istek, öneri ve sorunlarını, adres ve kişi bilgilerini alarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendiren Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, yönlendirilmesi yapılan talep ile ilgili en kısa sürede vatandaşlara geri bildirim yaparak bilgi aktarımı sağlanıyor.
Belediye hizmetleri hakkında yapılan bilgilendirmelerin yanı sıra diğer resmi kurumlar hakkında istek ve şikayeti olan vatandaşların talepleri de ilgili kuruma yönlendirilerek çözüm üretiliyor.
ANINDA ÇÖZÜM
Yıldırımlılara profesyonel ve kaliteli hizmet sunmak için teknolojinin tüm imkânlarından faydalandıklarını belirten Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “İlçemizde belediyemizin çözüm üretebileceği konular hakkında insanlarımızın kısa sürede talep ve önerilerini iletmesi amacıyla oluşturulan Yıldırım Çağrı Merkezi’mizde yılın her günü 24 saati kesintisiz hizmet veriyoruz.
Vatandaşlarımız, belediyemizin rutin hizmetlerinin yanında kültürel, sanatsal, sportif ve sosyal tüm faaliyetlerimiz hakkında bilgi alabileceği gibi, kendi öneri ve taleplerini diledikleri an çağrı merkezimize iletebilirler. Amacımız hizmeti vatandaşın ayağına kısa süre içerisinde ulaştırabilmek.
Vatandaşlarımız, belediyemize sosyal medyadan ve web sayfamız üzerinden de kolaylıkla ulaşabilirler” diye konuştu. Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, temizlik, asfalt bakım ve onarımı, gürültü kirliliği, vergi borcu sorgulama, rayiç bedeli, sokak hayvanları ve cenaze defin hizmetleri gibi konularda vatandaşların istek ve taleplerini kayıt ederek ilgili bildirime yönlendirerek çözüm odaklı çalışmalar gerçekleştiriyor.