Çalışanlar, önce beyaz kefen benzeri kıyafetler giyip, masalarında oturuyor ve sevdiklerine son mektuplarını yazıyorlar. Mektup yazma işleminin bitmesinin ardından, çalışanlar masalarının hemen yanındaki tabutları açıp, içine giriyor. Her biri tabutta yatarken ellerinde siyah kurdeleyle bağlanmış kendi fotoğraflarını taşıyor. Organizasyon bununla da sınırlı kalmıyor. Tabutların içine yatan kişilerin başında baştan aşağı siyahlara bürünmüş ve siyah şapkası olan birisi geliyor.
Bu kişi o anda ölüm meleğini temsil ediyor. Tabutun kapağı kapatılıyor ve çalışanlar hayatın anlamını düşünmeye sevk ediliyor. Güney Koreli şirketlerin ‘hayatın anlamını buldurma’ çabası bu kadarla da sınırlı değil. Çalışanlar tabuta girmeden önce son günlerini yaşayan bir kanser hastasının hayat hikayesi ya da bacakları olmadan yüzmeyi öğrenen birinin yüzmeyi öğrenmesini anlatan videolar da izliyor. Şirketin başkanı Park Chun-Woong, “Bizim şirketimiz her zaman çalışanlarının hayata bakış açılarını değiştirmelerine yardımcı olmak ister” diye konuştu.