Kamu kurumu olmanın verdiği sosyal sorumluluk bilinciyle her bir BUSKİ abonesini, büyük BUSKİ ailesinin değerli bir ferdi olarak gördüklerini belirten BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı Çetinavcı, bunun da şeffaf, güvenilir hizmet anlayışını beraberinde getirdiğini vurguladı.
Son yıllarda teknolojiye yaptıkları yatırımla, hizmet kalitelerini daha da yükseltmenin çabası içerisine girdiklerini ifade eden Çetinavcı, “Bu kapsamda vatandaşlarımızın abonelik işlemlerini, BUSKİ hizmet binası ya da ilgili şube müdürlüklerine gelmelerine gerek kalmaksızın, Alo 185 numaralı telefon hattı ya da 185@buski.gov.tr adresinden gerçekleştirme imkanı sağladık. İleri düzeyde uyguladığımız ‘Veri Tabanlı Kontrol ve Gözetleme Sistemi’ (SCADA) aracılığıyla içme suyu arıtma tesisinden şebekeye verilen su miktarını, gelişmiş bilgisayar teknolojisiyle eş zamanlı izleyerek, kullanıcılara sürekli ve yeterli su temininde bulunuyoruz. Yine olası arıza ve olağandışı durumları, uzaktan izlemeli ileri teknoloji sayesinde anında tespit ederek, sorunun giderilmesini sağlıyoruz” diye konuştu.
Gezici tahsilat şubesi, e-ödeme ve otomatik ödeme noktalarının da yine fatura ödeme kolaylıkları arasında olduğunu anlatan Çetinavcı, kullanıcıların BUSKİ’nin resmi www.buski.gov.tr adlı siteden barajlardaki doluluk oranlarından su kesintisi uygulanan bölgelere, fatura üzerindeki kısaltmaların ne anlama geldiğinden su kalite raporlarına kadar her konuda bilgiye erişebileceklerini de sözlerine ekledi.