Nilüfer Turizm’in yıllardır sektörüme hizmet etmiş, kalitesi ile ön plana çıkan bir firma olduğunu belirten, Genel Müdürü Uğur Emektar, ‘Önceliğimiz her daim kaliteden ödün vermemektir. Yeni organizasyon birimleri, yeni sistemler ve yeni hizmet anlayışımız ile 2022 Haziran ayı itibariyle hizmet vermeye başlayacağız’ dedi.
Emektar yeni dönemle ilgili merak edilen sorulara tek tek yanıt verdi:
SLOGANIMIZ ‘YENİ BİR NİLÜFER’
‘‘Yoğunlaşmamız gereken noktaların bilincindeyiz. Yoğun bir ders çalışmamız mevcut diyebilirim. Haziran ayında sınavımız ortaya çıkacak. Sloganımız her daim ‘Yeni Bir Nilüfer’ olacak. Bize gereken notu ise yolcularımız vermiş olacak. Dinamik bir yapıyız, çalışma ekibimiz ile iç içeyiz. En alt biriminden, yönetim kurulu başkanımıza kadar uzanan işine odaklanmış, oldukça özverili bir kadromuz mevcut. Öte yandan personel eğitimlerinin de olması noktasında ortak karar kıldık ve haziran ayı itibariyle eğitimlerimiz başlayacak. Personel seçimi noktasında da ince eleyip sık dokuyacağız.”
FİLODA KAÇ ARAÇ OLACAK?
‘‘Şu an 140 araçlık filomuz ile başlamayı hedeflemekteyiz ancak araçlarımızın tamamını seferlerimizde kullanmayacağız. İlk etapta 70 aracımız ile hizmet vereceğiz. Filomuz içerisinde iki tip araç ve iki tip konsept olacak fakat araç içi hizmetimiz iki tip aracımızda da aynı şekilde olacak. Kabin memuru kadromuz ise hem kadın hem de erkek iş arkadaşlarımızdan oluşacak . 600 kişilik bir ekip ile başlayacağız bu yolculuğumuza.”
HANGİ HATLARA AĞIRLIK VERİLECEK?
‘Bizim İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa temelli olmak üzere ana hatlarımız ve bölgelerimiz mevcut. Sektörümüzü değerlendirmem gerekirse %80’lik bir kesimin bu hatlar üzerinden seyahatlerini gerçekleştirdiklerini söyleyebilirim. Bizler de Bursa merkezli bir firma olduğumuz için, merkez noktamız Bursa olmak üzere hat yayılımımızı gerçekleştireceğiz. Bilet satışlarımızı çeşitli stratejiler ile şekillendireceğiz. Önceliğimiz biletlerimizin web sitemiz üzerinden satılması yönünde. Çağrı merkezimizde de yönlendirmemiz bu şekilde olacak.’
FİYAT POLİTİKASI NASIL OLACAK?
‘‘Biz maliyetimizi operasyonel olarak çıkarmaktayız. Sefer başı çıkarılan maliyeti, kâra geçmemizi sağlayacak ideal bir fiyat ile kesiştireceğiz ve bu noktada belirlediğimiz fiyat üzerinden yolcumuzu taşıyacağız. Fiyatlarımızı titizlikle belirleyeceğiz. Kaptanlarımızı işe alım noktasında seçici davranıyoruz. Aracın maliyet hesabını bilen, ekonomisini bilen, parça niteliğini bilen, yolcu iletişimi kuvvetli kaptanlar kazanmaktayız.”
İKRAM VE ARAÇ İÇİ EĞLENCE…
‘‘İkram konusunda sektör içerisinde daha önce sunulmamış çeşitlerimiz olacak. Sonuç olarak yolcularımız bizim misafirlerimiz. İkram portföyümüzün bir kısmı kendi tesislerimiz içerisinde üretilen ürünlerden oluşacak. Araç içi eğlence sistemi noktasında da çeşitli teknolojik girişimlerimiz olacak. Yolcularımıza öncelikle çağın en büyük gereksinimi olan hızlı internet tedarikini sağlayacağız. Koltuk arkası ekranlar ve karekod sistemleri ile yolcu memnuniyetini sağlayacak değişken bir yapı sunmayı planlamaktayız.”