Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Nitekim…
Kent içi ulaşımı konuşurken, toplu ulaşıma kolay ulaşım düşüncesini açıkladı:
“Toplu ulaşıma kolay ulaşım için aktarma istasyonları yapılmalı.”
İki aktarma istasyonu önerdi.
Bir…
“Ertuğrulgazi, Teleferik, Emirsultan bölgelerinden gelen otobüs ve minibüsler Gökdere’deki Bursaray İstasyonu’yla entegre edilmeli. Bu sayede raylı sistem daha aktif kullanılır.”
Şunu vurguladı:
“Emirsultan’dan Görükle’ye giden otobüs var. Raylı sistemin taşıyacağı yolcuyu belediye otobüsü taşıyor. Bu da trafiği arttırıyor.”
İki…
“Osmangazi, Beşevler Küçük Sanayi, Görükle metro istasyonlarında da aynı entegrasyon sağlanmalı.”
Kent içinde… Hız limitinin artmasını, “ölümlü kazalara yol açacağı” için sakıncalı bulan Feridun Tetik bir başka tehlikeye dikkat çekti:
“Ankara, İstanbul, İzmir yollarındaki otobüs durakları doğrudan yol kenarında oldukları için ölümlü kazalar yaşanabiliyor. Kazaları önlemek için duraklar daha korunaklı hale gelmeli.”
Bu noktada…
Durak önlerine cep yapılmasını önerip “Duraklara standart getirilsin” dedi.