Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
14 yıl geçmiş… Bursa-İstanbul deniz ulaşımı için rahmetli Hikmet Şahin harekete geçtiğinde İDO ile önemli bir anlaşma yaptı.
O dönem…
Hızlı feribotların teslim alınması için Şahin de Avustralya’ya gitmişti.
Böylece…
Araçlarıyla İstanbul’a gidenler hızlı ve konforlu yolculukla Yenikapı’ya ulaşıyor, İstanbullular da Güzelyalı’dan Ege’ye geçiyordu.
Şimdi…
Özelleşen İDO’nun hızlı feribot seferlerini durdurma kararını önce Koza16’da Okan Tuna’da, dün de yerel gazetelerin birinci sayfalarında okuduk.
Osmangazi ve Yavuz Sultan Selim köprülerinin açılması, tek hatta 5.5 ton mazot tüketen feribotlarda maliyetin artması etkili olabilir, ama yolcu azalması yaşamayan hatla ilgili bu karar Bursa ulaşımına bir de İDO tokadı oldu.
Bu karar İstanbul’un yolunu uzatır ve çok etkiler.