Habertürk’ün haberine göre; Evlilik dışı ilişki arayanlar için 2009 yılında hizmete giren ‘Gleeden’ aldatma sitesinin Fransa’daki reklam kampanyaları Fransızları kızdırdı.
Kadınlar tarafından kurulan aldatma sitesi yaklaşık 2.5 milyon abonesiyle Fransa, Almanya, İtalya, İspanya, İngiltere’de aşk kaçamakları için tercih edilen sitelerin başında geliyor. Kaçamak arayanlar için ‘Gleeden’ sitesinin Fransa’da reklam kampanyalarının metro, otobüs durakları, billboard’lar ve en son belediye otobüslerine taşınması Fransızların sabrını taşırdı. Fransızların yoğun tepkisi üzerine ‘Gleeden’ şirketi billboard’lardan reklamlarını geri çekmek zorunda kaldı.
Şirketin sözcüsü Solene Paillet, “Fransa’da eşlerin birbirini aldatması cezaya tabi değil” diyerek reklam kampanyasını savundu.