Yıldırım Belediyesi, 444 16 02 numaralı Çağrı Merkezi ile Yıldırımlıların 7 gün 24 saat yanında. Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi’nde vatandaşların istek, öneri ve şikâyetleri, belediye hizmetleri ile ilgili tüm bilgiler, adres ve kişi bilgileri alınarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendirilerek, en kısa sürede vatandaşlara geri bildirim yapılıyor. 2016 yılının ilk 7 ayında vatandaşlardan gelen 102 bin 715 çağrıyı cevaplayan Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, konuşmaları kayıt altına alarak gerekli işlemleri kısa sürede tamamlıyor. Ayrıca bu süre içerisinde yazılı olarak alınan 6 bin 92 talep, öneri ve şikâyet de, ilgili müdürlüklere bildirildikten sonra vatandaşlara geri dönüş yapılarak konu ile ilgili bilgilendirme sağlanıyor.
‘YILDIRIM ALTIN ÇAĞINI YAŞIYOR’
Yıldırımlılara profesyonel ve kaliteli hizmet sunmak için teknolojinin tüm imkânlarından faydalandıklarını belirten Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Göreve geldiğimiz günden bu yana vatandaşlarımıza hizmet kalitesini arttırmak için elimizden geleni yapıyoruz. Amacımız hizmeti vatandaşın ayağına kadar götürebilmek. Yıldırım’ı, Yıldırımlılarla birlikte yönetiyoruz. Vatandaşlarımız, belediyemize sosyal medyadan ve web sayfamız üzerinden de kolaylıkla ulaşabilirler” dedi.
HİZMETLER BİR TELEFON KADAR YAKIN
Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, temizlik, asfalt bakım ve onarımı, gürültü kirliliği, vergi borcu sorgulama, rayiç bedeli, sokak hayvanları ve cenaze defin gibi konularda vatandaşların istek ve taleplerini kayıt ediyor. Öte yandan Yıldırımlılar, e-Devlet sitesi üzerinden sunulan arsa rayiç değerleri, beyan bilgileri sorgulama, borç bilgileri sorgulama, sicil bilgileri sorgulama ve tahsilat bilgileri sorgulama hizmetlerine belediyeye uğramadan erişebiliyor.