Bugun...
Bizi izleyin:


Söz Sizde/Günay Yumruktay


Facebookta Paylaş









Şoförler yolcuyla iletişim konusunda eğitilmeli... Abonmanlıklar için bir öneri
Tarih: 04-01-2017 04:00:00 Güncelleme: 04-01-2017 04:00:00


​Günay Bey köşenizi her gün takip ediyorum. Vatandaşın şikâyet ve önerilerine yer vererek toplumun sesi oluyorsunuz. İlgili kurumlara ulaşmamıza aracılık ediyorsunuz. Bu anlamda size teşekkür ederim.

Benim de gözlemlediğim, yaşadığım bir takım olumsuzluklar var ve bunları paylaşmak istiyorum. Çünkü çoğu zaman ilgili yerlere gerek mail ve gerekse yazılı olarak ilettiğimiz şikâyetlere olumlu veya olumsuz herhangi bir cevap dahi alamıyoruz. BURULAŞ’ın size yazdığı birçok cevapta bize mail yoluyla ulaşabilirsiniz yazdığını gördüm ve önce şikâyetlerimi mail yolu ile aktardım fakat yazdığım maillere bir cevap alamadım.

Dikkaldırım’da ve bir çok durakta otobüsler yolcu indirip bildirirken durağa yanaşmayıp yol ortasında duruyor şoföre sorduğumuzda çocuk gibi azarlanıyoruz.

Bazı şoförler durakta durmak yerine selektör yapıyorlar yolcu varsa el kaldıracak arkadan dur diye el kaldırırsan selektör yaptım görmediniz mi diyerek yine çocuk gibi azarlanıyoruz.

Sabahları otobüs soğuk oluyor bu durumu aktardığımız şoför sert bir şekilde arızalı ne yapayım diyerek yine tersliyor.

Biz vatandaş olarak hizmet aldığımız şoförlerin en azından lise mezunu ve iletişim konusunda eğitimli kişiler olmasını istiyoruz. Şikâyet için 444’lü hattı kaç kere aradıysam operatör direkt şoförü savunmaya geçti.

​Görükle’de 4G’ye bindim iki durak sonra orta yaşlı bir adam bindi Bukartı’nı okuttu, şoför karta bakmak istedi oda eşinin kartı olduğunu ve  kendi kartını geçebileceğini söyledi fakat şoför adamı konuşturmadı bile, sert bir şekilde karşılık verdi ve kapıyı açtı ve ters bir konuşmayla ‘Aşağıya in’ dedi.

Şimdi soruyorum her ne olursa olsun yolcuyu o şoför otobüsten indirme hakkına sahip mi? Kişi kendi kartıyla yeniden geçebilirdi ya da biz kartımızı verebilirdik. Başlıkta da belirttiğim gibi şoförler yolcularla iletişim konusunda eğitimden geçirilmeli diye düşünüyorum. Belki haklı oldukları konularda bile, kullandıkları üslupla haksız duruma düşebiliyor vatandaş karşısında.

Günay Bey, yine aracılığınızla Büyükşehir Belediyesi’ne bir önerim ve ricam olacak. Abonmanlıklarda bana aylık 120 geçim yetiyor. 175 lira veriyoruz ve 160 geçim yapılıyor her ay kullanmadığım 40 geçim için para ödemiş oluyorum. Büyükşehir Belediyesi bu abonmanlıkları çeşitlendirse daha iyi olur diye düşünüyorum. 60-100-120-140 geçimlik daha uygun fiyatlarda Abonmanlıklar olabilir örneğin. Umarım yetkililer bu önerimizi değerlendirir. İyi çalışmalar diler saygılar sunarım.

İsmini vermek istemiyor



Bu yazı 1724 defa okunmuştur.

YAZARIN DİĞER YAZILARI

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
FOTO GALERİ
  • Bursaspor - Adanaspor
    Bursaspor - Adanaspor
  • Bursa'da 1 ton hamsi dağıtıldı
    Bursa'da 1 ton hamsi dağıtıldı
  • Bursaspor 1-2 Trabzonspor
    Bursaspor 1-2 Trabzonspor
  • Kar yağışı Bursa'da görsel şölen oluşturdu
    Kar yağışı Bursa'da görsel şölen oluşturdu
  • AVM girişi sokak hayvanlarına barınak oldu
    AVM girişi sokak hayvanlarına barınak oldu
  • Kar Bursa’ya çok yakıştı
    Kar Bursa’ya çok yakıştı
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
  • Bursa'da güvercin avı!
    Bursa'da güvercin avı!
  • Batalla'ya en güzel doğum günü sürprizi
    Batalla'ya en güzel doğum günü sürprizi
  • Uludağ’da kaybolan fotoğrafçı genç kız 18 saat sonra kurtarıldı
    Uludağ’da kaybolan fotoğrafçı genç kız 18 saat sonra kurtarıldı
  • Yönderlilerden kahraman Türk polisine sürpriz!
    Yönderlilerden kahraman Türk polisine sürpriz!
  • Darbeci binbaşının öldürülme anı güvenlik kamerasında
    Darbeci binbaşının öldürülme anı güvenlik kamerasında
  • Yılbaşı pastasının içinden raptiye çıktı
    Yılbaşı pastasının içinden raptiye çıktı
VİDEO GALERİ
YUKARI